Back in Perth - Reisverslag uit Perth, Australië van Monique Schroeders - WaarBenJij.nu Back in Perth - Reisverslag uit Perth, Australië van Monique Schroeders - WaarBenJij.nu

Back in Perth

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

02 Oktober 2017 | Australië, Perth

Wauw! Wat werd ik met open armen ontvangen! Dat deed me zo goed. Iedereen die ik nog kende (En dat zijn er een hele boel) was blij om me weer te zien! Fijn om zo 'thuis' te komen.
Woensdag avond is standaard spelletjes avond en ik won wederom cards against humanity. Dat is 2 uit 2! Dus weer lekker dansen tot midden in de nacht. En het was weer top! Het valt me echt op dat mensen hier veel meer dansen en uit hun bol gaan. Daar kan ik wel aan wennen. :)

Verder niet veel gedaan. Het uploaden van mijn foto's heeft wat tijd in beslag genomen, ik heb wat voorwerk voor mijn Darwin trip gedaan, maar het leukste vind ik dat ik voor het eerst auto gereden heb in Australië!! Wat is dat wennen. Richting aangeven met rechts. Schakelen met links. En dan ook nog aan de linkerkant rijden. Het ging vrij aardig moet ik zeggen. Maar toen ik over de parkeerplaats reed viel ik terug in het rechts rijden. Gelukkig niet de meest gevaarlijke situatie.
Ik heb er in ieder geval vertrouwen in, dat het rijden tussen Adelaide en Melbourne over een kleine maand, wel goed gaat komen.

Op vrijdag ben ik met Conor naar Mint Perth gegaan. Dat klinkt als een restaurant, maar het is een goud fabriek. Erg interessant en wat gaaf om te zien hoe ze van gesmolten goud, goudstaven maken. Het is zo schitterend, gesmolten goud schijnt zo erg dat het een lichtbol is. Een soort zon die men vast heeft. Verder ben ik te weten gekomen dat ik $3.797.640 waard ben haha. Oké oké..  mocht ik van goud zijn. ;)

Het weekend was gewoon rustig en heb ik afgesloten met een bbq in Hyde Park.
Afscheid nemen is nooit leuk. Maar nu weer op naar het volgende avontuur.
Darwin it is!

  • 02 Oktober 2017 - 05:41

    Sabrina:

    Oh nice!! En lijkt me lastig om 'omgekeerd' te rijden haha. But you did it again love! En niet stiekem een goudstaafje mee gesmokkeld?

  • 02 Oktober 2017 - 09:13

    Pap:

    Ha Monique dat links rijden lijkt me inderdaad erg wennen. Ben je met de rugzak op de weegschaal gaan staan bij goudwaarde? hahaha., maar voor mij ben je met goud niet te betalen!

  • 02 Oktober 2017 - 10:47

    Nancy:

    Hahaha links schakelen, rechts richtingwijzer aangeven.. HELLLLLP hahahaha!
    Maar you did it ! Vind het knap hoor !
    En heb je geen goudstaafje meegenomen voor je allllleeeerliefste zusje (A) hahahahah
    Veel plezier in Darwin en ik kijk weer uit naar je nieuw reisverslag !

    x

  • 07 Oktober 2017 - 09:34

    Martin:

    hey sunshine,

    ben zo jaloers om op jouw buddy's in het hostel. Wil je ook met open armen ontvangen! heerlijk om je verhalen te lezen, zeker niet te lang hoor. leuke en mooie foto's ook :). Ben blij dat je het goed maakt en dat je niet te lang ziekjes bent geweest. ik mis je enorm lieverd!

    ik heb mijn eind oefening van de kms ook overleeft :) was idd leidinggeven onder verzwaarde omstandigheden haha. grappig om de zien dat mensen alleen maar aan zichzelf gaan denken als ze een beetje zielig worden. Moet ik ook wel zeggen dat als je maar 1,5 uur slaap per dag krijgt en dan ook nog je slaapzak helemaal doorweekt is van de regen. normaal kan ik wel lachen om ellende maar dit ging net te ver haha.

    schatje ik hou van jou en we zitten bijna op de helft. tijd gaat gelukkig snel. nog 2,5 maand en dan sluit ik je voor 2 weken in mijn armen. ik denk aan je lief! dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Monique

Actief sinds 21 Maart 2017
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 13828

Voorgaande reizen:

28 Februari 2018 - 27 Maart 2018

Thailand

10 Februari 2018 - 28 Februari 2018

Philippines

06 Januari 2018 - 10 Februari 2018

Discovering New Zealand with a straybus

03 September 2017 - 06 Januari 2018

Backpacking in Australië

Landen bezocht: