Surprise!! - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Monique Schroeders - WaarBenJij.nu Surprise!! - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Monique Schroeders - WaarBenJij.nu

Surprise!!

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

25 Augustus 2017 | Nederland, Roermond

12 augustus:
De sleutel is overgedragen, de deur valt in het slot en dat was het. Nog 3 weken voordat ik vertrek. Afscheid nemen van mijn gelieve studio is gelukkig maar voor even.

Heden:
De afgelopen 2 weken was mijn zusje zo onwijs lief om haar logeerkamer aan mij af te staan. En daar heb ik graag gebruik van gemaakt. Heel veel zag ze me echter niet want die weken stonden in het teken van afscheid nemen. Iedereen die me lief is persoonlijk gedag zeggen.

Vrijdag 25 augustus word ik tijdens de lunch verrast door de aanwezigheid van mijn oma. Lang kan ik haar niet zien want ik ga weer door naar de verjaardag van een van mijn beste vriendinnen. Dat moest 's middags ipv 's avonds. Want ik zou getrakteerd worden op een diner!
Martin en ik spreken af om op de terugweg ergens onderweg te meeten en dan samen door te rijden naar mijn zusje. Even een pitstop voordat we gaan uiteten. Heerlijk vooruitzicht.
Voor de deur gedraagt hij zich wat verdacht.. maar plaatsen kan ik het niet.
Ik loop naar binnen en wil door lopen naar boven. Hij vraagt of ik niet even gedag wil zeggen. Wel zo aardig.
Ik open de deur naar de kamer en daar staat een camera op mij gericht met daarnaast heel veel lachende gezichten. SURPRISE!! Roepen ze in koor.

Nancy wat ben je toch een schat! Zo onwijs lief! Bijna iedereen die belangrijk voor me is heb je weten te regelen.. de bbq staat al aan en alles is vrolijk versiert! Zelfs leuke attributen voor op de foto! (Zie het resultaat hier beneden.)
Siss, je bent echt de beste die ik me maar kan wensen. Het was geweldig en je hebt er zoveel werk in gestoken. Je hebt me ontroerd. Bedankt! Dat jij jij bent; worlds best sister ever! Ik hou van jou ♡

  • 29 Augustus 2017 - 08:38

    Sabrina:

    Je bent het zo waard! Jij en Nancy zijn allebei schatten!! 'T was gezelliiiiug en een mooi afscheid ❤️

  • 29 Augustus 2017 - 12:11

    Nancy:

    Aaaaaah,,, nu ontroer jij mij met je verhaal!
    Je moet weten dat ik je heel erg ga missen en er naar uitkijk om 1 maart op het vliegtuig te stappen!
    Samen Thailand ontdekken, dan samen onze droom werkelijkheid maken.

    Zus :
    Je bent de allerbeste en ik ben blij dat je ervan genoten hebt!!
    Ik hou ontzettend veel van jou <3

  • 30 Augustus 2017 - 18:51

    Thea:

    Wat een leuke verrassing, nu nog een paar dagen wachten en dan mag je avontuur beginnen.
    Alvast heel veel plezier en vooral lekker genieten van je prachtige reis

  • 02 September 2017 - 13:57

    Martin:

    Lieverd, wat hebben we het fijn gehad de laatste weken! Ik ben nu al mega trots op jou en kijk uit naar ons weerzien. Geniet van alle mooie momenten en niet te bruin worden aub ;) Love you

  • 04 September 2017 - 18:35

    Favoriete Schoonmoeder :-):

    Lieve schat,
    super bedankt dat je de moeite genomen hebt om voor je vertrek nog bij me aan te komen. Heel veel plezier op je reis, geniet, de st. christoffel zal je begeleiden en beschermen. Ik hoop dat je goed bent gearriveerd en je avontuur kunt starten. In gedachten ben ik bij je en ik volg je!

    Heel veel liefs en knuffels, Mieke

Tags: Surprise

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Monique

Actief sinds 21 Maart 2017
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 13852

Voorgaande reizen:

28 Februari 2018 - 27 Maart 2018

Thailand

10 Februari 2018 - 28 Februari 2018

Philippines

06 Januari 2018 - 10 Februari 2018

Discovering New Zealand with a straybus

03 September 2017 - 06 Januari 2018

Backpacking in Australië

Landen bezocht: