Laatste werkdag - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Monique Schroeders - WaarBenJij.nu Laatste werkdag - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Monique Schroeders - WaarBenJij.nu

Laatste werkdag

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

07 Juli 2017 | Nederland, Eindhoven

Dat was hem dan.. mijn aller aller laatste dag op mijn werk.
De laatste blik in mijn inmiddels lege kast, mijn brievenbus die toch ook echt helemaal leeg is, de sleutels en pasjes ingeleverd en de laatste keer de computer uit. Zo... dat voelt raar.
Hup naar de patio voor de eindejaarsviering met alle collega's. Voor eten en drinken is hier altijd heel goed gezorgd! (Mijn complimenten)
De directeur houdt, zoals altijd, een praatje. Bedankjes, terugblikken en vooruitblikken. Aan het einde van haar speech neemt ze ook afscheid van mij en mag ik een prachtige bos bloemen in ontvangst nemen.
Daarna tijd om te kletsen en afscheid te nemen.
Van mijn team krijg ik een cadeau. Een denk-ook-nog-eens-aan-Nederland pakket. Super leuk (zie foto)! In de glazen potjes zitten allemaal strookjes met persoonlijke berichtjes van mijn collega's. Ik word overweldigd door dit mooie gebaar en de tranen rollen over mijn wangen. De sectie economie heeft ook nog een cadeau in petto. Een travel dagboek en een beschermengel! (Zie foto) Hoe lief!! Bedankt allemaal.
Vervolgens word ik overweldigd door alle lieve woorden van de mensen die even naar me toe komen! Het thema wat centraal staat is dat ik moet genieten! En dat advies neem ik van harte! Dat is wat ik nu ga doen, genieten van alles wat komen gaat. Eerst de zomervakantie om alles voor te bereiden (ook mentaal) om vervolgens te genieten van mijn lang verwachte en gedroomde reis! ♡
Er zullen nog meer tranen volgen, maar dat hoort er nu eenmaal bij!
Fijne vakantie allemaal!

  • 08 Juli 2017 - 13:08

    Sabrina:

    Ohhhh te gek lieverd! Een fijn afscheif! Kan me voorstellen dat het emotioneel was ;-). Logisch!

    En nu voorbereiden, voorpret en genieten!!

    Dikke knuf en kus

  • 09 Juli 2017 - 11:33

    Nancy:

    Ooooh moon, wat een leuk en lief gebaar van hen ! Helemaal verdiend heb jij t !!
    Lijkt me ook een raar gevoel... nu alles achter je laten en niet meer terug hoeven gaan over een x aantal weken, maar dan juist verder gaan met je droom volgen.. je welverdiende reis maken

  • 09 Juli 2017 - 14:56

    Nancy:

    Hei,, hij pakt niet Mn hele tekst zie ik nu -_- ....
    Ik zei er nog achteraan : dat het je van harte gegund is maar ik je stiekem toch heel erg ga missen!
    Dieke kus en stiekem nog dikkere knuffel hihi! ❤️

  • 09 Juli 2017 - 14:56

    Nancy:

    Hei,, hij pakt niet Mn hele tekst zie ik nu -_- ....
    Ik zei er nog achteraan : dat het je van harte gegund is maar ik je stiekem toch heel erg ga missen!
    Dieke kus en stiekem nog dikkere knuffel hihi! ❤️

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Monique

Actief sinds 21 Maart 2017
Verslag gelezen: 309
Totaal aantal bezoekers 13855

Voorgaande reizen:

28 Februari 2018 - 27 Maart 2018

Thailand

10 Februari 2018 - 28 Februari 2018

Philippines

06 Januari 2018 - 10 Februari 2018

Discovering New Zealand with a straybus

03 September 2017 - 06 Januari 2018

Backpacking in Australië

Landen bezocht: