Ons weerzien - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Monique Schroeders - WaarBenJij.nu Ons weerzien - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Monique Schroeders - WaarBenJij.nu

Ons weerzien

Blijf op de hoogte en volg Monique

03 December 2017 | Australië, Noosa Heads

Wat was ik zenuwachtig! En waarom ook? Het is niet dat ik een ontmoeting met een totaal vreemde heb gepland, of dat het een eerste date is. Maar zo voelde het wel, als een eerste date. Ik maak me druk om hoe mijn haar zit, welke kleren ik aan heb en ook om wat hij denkt als hij me straks ziet! Jeetje, ik gedraag me net als een tiener.

Ik heb een mooi plekje uitgezocht in Boreen Point, noordelijk van Noosa. De meeste toeristen komen er niet eens voorbij.

Het ligt aan een meer en de locals gaan allemaal het water op. Ik vind een kleine pier die uitkijkt op het grote meer en de natuur die aan de andere kant van het water groeit. Het straalt rust uit, maar is ook romantisch. Perfect!

Onrustig lees ik in mijn boek, waar blijft hij nou? Als ik op de klok kijk, zie ik dat het nog tenminste een half uur duurt. Ik check mijn outfit voor de honderdste keer en probeer me te focussen op mijn boek.

Ineens gaat mijn telefoon. Mijn adem stokt. Dat is Martin! Zenuwachtig pak ik op, laat hem alsjeblieft in de buurt zijn! Hij zegt dat hij er inderdaad is en dat hij me waarschijnlijk zo gaat zien.

Onrustig sta ik op en neem niet eens de moeite om mijn schoenen aan te doen. Ik sta op de uitkijk en ja! Daar is hij dan eindelijk!! Ik ren naar hem toe en hij rent naar mij! Als ik bijna bij hem ben, spring ik in zijn armen en de tranen rollen over onze wangen. Wauw wat zijn wij blij om elkaar weer te zien! Eerder dan verwacht maar oh zo aan toe.

Na een uur of 2 begint het te regenen dat het giet. Maar ons krijg je niet chagrijnig, we dansen in de regen en stralen, stralen als nooit te voren.

Wat fijn dat we weer kunnen knuffelen en in elkaars ogen kunnen kijken. De liefde is zo voelbaar, wauw wat fijn!

Love you handsome!


  • 11 December 2017 - 11:53

    Monica:

    Ohhhhhh wat heerlijk lieve schatten! Zo gegund! Geniet van en met elkaar ❤️❤️

  • 11 December 2017 - 11:56

    Sabrin:

    Ohh zo romantisch!!!!! Heerlijk, geniet ervan lieverds! Zo gegund

  • 11 December 2017 - 11:56

    Sabrin:

    Ohh zo romantisch!!!!! Heerlijk, geniet ervan lieverds! Zo gegund

  • 11 December 2017 - 11:55

    Sabrin:

    Ohh zo romantisch!!!!! Heerlijk, geniet ervan lieverds! Zo gegund

  • 11 December 2017 - 12:14

    Annika:

    Waaaaauuuuww..! Wat een mooie foto's van jullie..! Het geluk en de liefde straalt er vanaf..! Wat zien jullie er goed uit! Prachtig stel! Zo fijn dat jullie elkaar weer in de armen kunnen sluiten.. Geniet ervan!! Xxx

  • 11 December 2017 - 14:46

    Mam&pap:

    Wat is det toch sjoeen mit uch twiee, veul plezeer same!
    raege en schniee hubbe veer.

    knoevel xx
    mam&pap

  • 11 December 2017 - 15:14

    Kim:

    Lekker genieten! En ga je echt weer kamperen??? ;-) Veel plezier samen

  • 11 December 2017 - 15:35

    Sanne:

    Wat lief!!
    Geniet er samen van!!

  • 11 December 2017 - 16:11

    Nancy:

    JAAAAA!!! Wat leuk!! Het is jullie van harte gegund! Krijg er zelfs traantjes van in mijn ogen als ik je verhaal lees!
    Geniet ervan met z'n tweetjes , want juist deze weken samen gaan snel voorbij!

    xxx Liefs!
    Nancy

  • 11 December 2017 - 20:22

    Yhea:

    ❤️

  • 25 December 2017 - 07:44

    Martin:

    Ik was al weken aan het aftellen. De laatste dagen gingen langzaam omdat je niet kunt wachten. 30 nov mocht ik dan eindelijk vertrekken :) een 14 uur durende vlucht richting Jakarta. Daar hoefde ik gelukkig maar twaalf uur (+1uur vertraging) te wachten om vervolgens door te vliegen naar Sydney. Zeven uur vliegen waarvan ik er zes heb geslapen :) hier dacht ik dus geen last te gaan krijgen van een jetlag. Door de duane direct een simkaart kopen zodat ik mijn schatje kan vertellen dat ik eindelijk in Australië ben :)

    Helaas moet ik wachten op mijn vlucht naar Brisbane. Door mijn vertraging is dat maar zes uur ;) Daar aangekomen pak ik mijn shuttle naar het hotel wat ik zeker nodig had om even bij te komen van de reis. Slapen is wat ik wil maar deze nacht komt de jetlag me halen haha. Twee uur snachts word ik wakker en kan niet meer slapen. Gelukkig heeft het leuke hotel WiFi en geniet tot het ontbijt van Netflix :)

    Na het ontbijt is het dan eindelijk zover. Ik loop als een pakezel naar jucy om de campervan op te halen, super cool! Stuur Monique een berichtje dat ik onderweg ben en krijg later de exacte locatie van haar :) spanningen gieren door mijn lijf en kijk zo uit naar het prachtige moment. Tijdens mijn trip met de campervan word ik ook gewoon zenuwachtig, alsof je een eerste date gaat hebben met de vrouw van je dromen :) gelukkig kennen we elkaar al dus Martin doe maar rustig!

    Ik zet de auto langs de weg want parkeren kon je het niet echt noemen haha. Bel Monique om te zeggen dat ik gearriveerd ben :) ze verteld over het straatje waar ik in moet lopen en ik zet het op een lopen. Toen ik het straatje zag wist ik het, dit is het perfecte plekje waar je de liefde van je leven weer in de armen wil vliegen. Dank je wel voor dit prachtige moment liefje!

    Love you to the moon and back

    Liefs Martin

  • 31 December 2017 - 19:58

    Lia:

    Wat een ontroerend verhaal jongens. Prachtig zeg. Geniet ze.

Tags: love

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Monique

Actief sinds 21 Maart 2017
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 13859

Voorgaande reizen:

28 Februari 2018 - 27 Maart 2018

Thailand

10 Februari 2018 - 28 Februari 2018

Philippines

06 Januari 2018 - 10 Februari 2018

Discovering New Zealand with a straybus

03 September 2017 - 06 Januari 2018

Backpacking in Australië

Landen bezocht: