Ontslag ingediend, visum goed gekeurd - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Monique Schroeders - WaarBenJij.nu Ontslag ingediend, visum goed gekeurd - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Monique Schroeders - WaarBenJij.nu

Ontslag ingediend, visum goed gekeurd

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

17 Mei 2017 | Nederland, Tilburg

Zo, daar zat ik dan, bij mijn baas op kantoor. Ik vroeg of hij even tijd voor me had en dat had hij.
"Nou, ik wilde graag met je praten over volgend jaar. Ik heb besloten om mijn ontslag in te dienen en mijn langverwachte droom eindelijk waar te gaan maken. Ik ga na de zomer 7 maanden op reis."
Het kwam niet totaal onverwachts en hij vroeg wat mijn plannen waren. Na wat kort gebabbel liep ik naar buiten en kon ik het eigenlijk niet bevatten. "Wat had ik nou net gedaan? Heb ik serieus mijn vaste contract opgezegd?" Ja, dat heb ik gedaan.
Gelukkig is mijn werkvisum in Australië goedgekeurd.. dus mocht het nodig zijn, kan ik daar aan de slag.
De afgelopen week kwamen er steeds meer collega's naar mij toe om eigenlijk allemaal hetzelfde te vertellen; "jeetje wat stoer! En wat dapper! Zo onwijs gaaf wat je gaat doen." En een enkeling voegde er nog aan toe; "wat? Alleen? Ohjee dat zou ik nooit durven!" Maar iedereen was heel erg blij voor me, en ik zelf? Ik zit op een roze wolk. Eindelijk ga ik het toch doen! Aftellen tot september!
Xx

• 17 Mei 2017 - 20:17

Sabrina:

Powerrrrrvrouw!!!!!! Heerlijk stoer wijf ben je toch ❤️

• 17 Mei 2017 - 20:58

Kim:

Jiiiihhaaaaaa, het aftellen is begonnen! Nu komen er allemaal 'dit is de laatste keer dat ik..' momentjes ;) leuk meisje, geniet ook van de voorbereidingen! Kus

• 17 Mei 2017 - 22:26

Nancy: